Založ si blog

Archív: marec, 2011

Vojna slov.

Na úvod. Pred pár dňami mi jedna pani, možno slečna omylom dobila kredit na mojej O2 karte. Akonáhle to zistila tak mi napísala SMS, že či by som jej ho nemohol vrátiť, čiže aby som ja dobil pre zmenu kredit jej. Keď som SMS čítal už bola neskorá večerná hodina a mne sa to nechcelo riešiť, tak som jej odpísal, že zajtra jej tých 8 Eur vrátim, prípadne ak náhodou […]

Pokračovanie článku

Vláde …

… a občanom. Ja sa nepodrobím Dobre, ja sa nepodrobím, nie nepodrobím sa Môžete ma postaviť pred brány pekla, Ale ja sa nepodrobím Chystám sa neustúpiť, nezlepšiť sa A zabránim tomuto svetu aby ma ponižoval Som pripravený neustúpiť a nepodrobím sa Hej baby, nie je ľahké tu z toho vyviaznuť […]

Pokračovanie článku

M. Al-Kaddáfí: Zelená Kniha (Pravda o demokracii ai)

„Nikto nie je tak beznádejne zotročený ako tí, ktorí falošne veria, že sú slobodní.“Johann Wolfgang GOETHE

Pokračovanie článku

Za všetkým hľadaj peniaze.

K napísaniu dnešného článku ma motivovalo (aj keď som takmer bez motivácie a možno niektorí z Vás by boli radi keby to tak aj zostalo) niekoľko článkov na rôznych domácich ako aj zahraničných spravodajských portáloch. Citovať ich tu nebudem, lebo to by bola asi strata času, môjho a aj toho Vášho.

Pokračovanie článku

Ako zasadiť 1. Slovenskú republiku do kontextu?

Teda urobiť pravý opak toho čo robia naši historici dnes. Prestaňme vytrhávať 1. Slovenskú republiku z kontextu. Zasaďme ju do kontextu nielen doby v ktorej vznikla, ale do histórie európskeho kontinentu a to od narodenia Ježiša Krista pokojne až do súčasnosti. Na mnoho vecí sa možno začneme dívať inými očami, aj keď stále tými istými, svojimi.

Pokračovanie článku

Keby ma zabili…

Film Českej televízie, ktorý musíte vidieť.

Pokračovanie článku

Miklošová má sekeru aj vo Všeobecnej zdravotnej poisťovni

Na SME riešia ako zvyčajne iba Fica, v tomto prípade jeho brata. Takže Mikloša musia „riešiť“ iní :-). Dlží kadekomu, aj VšZP… (61.6KiB) … ale na handry na ples v opere peniaze má! (33.8KiB) Zoznam dlžníkov VšZP Mám taký pocit, že medzi neplatičmi by bol aj Ivan, keby sme sa na jeho odvody neskladali už viac ako 50 rokov my, radoví občania.

Pokračovanie článku

Rozkradli všechno kluci, všechno…

„Ringo (Čech) neví, že je zapnutá kamera a od srdce, pravdivě a sympaticky nadává na poměry v parlamentu, ODS a ve společnosti, jak je poznal jako poslanec za sociální demokracii v letech 1996 až 1998. IGOR: Našel jsem to teď při probírce archivu. Ringa jsem se dovolil, souhlasí. Natočili jsme to totiž bez jeho vědomí, když si verbálně ulevil při četbě novin v […]

Pokračovanie článku

Radičovci by sa mali učiť!

„Náš nový štát nebude prekrmovať svoj úradnícky aparát len preto, aby zabezpečil životnú existenciu tomu alebo onému jednotlivcovi, ale zamestnávať bude len toľko ľudí, koľko je na vykonávanie jeho funkcií bezpodmienečne potrebné, aby sa príliv nových pracovných síl upravil smerom k súkromnému podnikaniu obchodnému a priemyselnému. Bolo to neblahým následkom […]

Pokračovanie článku

Slovenský 2. dôchodkový pilier a demografia.

Možno viete a možno nie, ale na Slovensku asi nie, že výška ako aj forma daní ovplyvňuje Vaše rozhodnutia a to vo viacerých aspektoch. Dane a ich forma ovplyvňujú výšku Vášho čistého príjmu, čistej mzdy od ktorej sa odvýjajú aspekty ako voľba prípadne zmena zamestnávateľa, s tým často spojovaná zmena vykonávanej práce, pracovného zaradenia, zmena bydliska, […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

krija

For all we ought to have thought... Za všetko na čo myslieť sme mali... and have not thought, a nemysleli, all we ought to have said... všetko, čo sme mali povedať... and have not said, a nepovedali, all we ought to have done... všetko, čo sme mali urobiť... and have not done... a neurobili...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 215
Celková čítanosť: 1061606x
Priemerná čítanosť článkov: 4938x

Autor blogu

Odkazy