Bernard A. Lietaer Matejovi: Je čas sa prebudiť.

21. júla 2010, krija, Ekonómia Nezaradené

O peniazoch. Ako inak?


Pre pokračovanie tohto video blogspotu žiaľ musíte (môžete) pokračovať na nasledujúcej adrese, lebo zatiaľ na blogu nemáme podporu pre vkladanie videa z iných portálov ako youtube:

Skrotenie peňazí na dotsub.com Film je v anglickom znení, ale so slovenskými titulkami.

Prípadne môžete navštíviť aj môj druhý blog, kde sú obe predmetné snímky v jednom článku;

http://moje.hnonline.sk/node/2715 a zároveň sa môžete zapojiť aj do diskusie, samozrejme Vaše názory uvítam aj tu.

PS Zdravím Ťa Kusi. Nie som tu preto, aby som bol v prvej päťke. Som tu preto, aby sme sa navzájom niečomu priučili. Som tu preto, aby nás byrokrati, politici a bankári neokrádali, nestresovali, nenaháňali…, aby z nás nerobili hlupákov a to aj v tak jednoduchých veciach ako sú ekonomika a peniaze.

Venujte tomu prosím 80 minút z Vášho života, lebo ako sa vraví, spolu vieme viac 🙂