Založ si blog

Firma v slepej uličke.

23. augusta toho roku som podpísal interné oznámenie o nevyužívaní internetu na súkromné účely. Snáď mi bude pre tentokrát odpustené. V podstate ani nejde až tak o súkromné účely, keďže ide o našu firmu, ktorá je v spomínanej slepej uličke. No a pravdu povediac aj kvôli mne.

Tomáš Baťa svojho času vravieval o tom, aby sa ľudia nenaháňali za peniazmi, aj tak ich nikdy nedobehnú, nech pracujú lepšie ako sused a peniaze si ich nájdu samé. Aj v mojom prípade sa to vlastne splnilo. Lenže ako šiel čas som prestal pracovať lepšie ako moji kolegovia, možno ani nie tak lepšie, ale menej. Môj výkon už nezodpovedal peniazom, ktoré som zarobil a stále zarábam. Pridal som sa k tým, ktorí robia málo, ktorí robia pod svoje možnosti, alebo nič a Tí vo firme, ktorá je v slepej uličke paradoxne zarábajú najviac.

Chcem sa týmto ospravedlniť všetkým mojim kolegom, ktorí našu firmu aj v tej slepej uličke dokázali držať nad vodou a zároveň im poďakovať. Verte mi, spočítam ich na jednej ruke. Ďalej im chcem zdeliť, že už nikdy sa nepridám na stranu tých čo nič nerobia. V ostatný štvrtok som sa pridal k tým čo to tu ako sa hovorí podržali. Dúfam, že motivujem aj tých kolegov, čo sa už v spomínaný štvrtok čudovali, že prečo robím viac, a dokonca aj to, čo v náplni práce nemám.

Už sa nebudem pozerať na to, že kto ako málo urobil. Už ma „nič nerobiaci“ nebudú demotivovať svojimi podpriemernými výkonmi. Snáď ich budem motivovať ja k tomu, aby Oni začali pracovať viac a snáď s našou pomocou prídu potom peniaze ako prišli za mnou aj za tými, ktorí dreli, ale nezarábali k tomu zodpovedajúce peniaze.

 


 

PS TF ďakujem Ti, že si mi pripomenula, že čo je dôležité. Vedel som to, ale počas toho ako plynul čas som na to zabudol.

Politici napomáhajú nelegálnej imigrácii, porušujú zvláštnu smernicu EU!

19.06.2015

32002L0090 Úradný vestník L 328 , 05/12/2002 S. 0017 – 0018 Smernica Rady z 28. novembra 2002, ktorá definuje napomáhanie neoprávneného vstupu, tranzitu a bydlisku (2002/90/ES)

2. pilier a problém demografie

23.05.2015

Hovorím Vám, slovenskí analytici, politici a niektoré médiá mi nahnali strach po tom ako prišla Sociálna poisťovňa s novým letákom o 2. pilieri. Začínam sa báť môjho dôchodkového veku viac ako príchodu mimozemšťanov :D. Niet divu. Ako na Slovensku, tak aj vo svete sa zastaví technologický pokrok a na môj dôchodok nebude mať kto drieť. O 30 rokov nás bude menej a bude [...]

Nikdy som si nemyslel, že napíšem tento článok

15.06.2013

Viete či neviete, veríte, alebo nie, ale poznáme sa už niekoľko piatkov, tak ste si zrejme všimli, že ja byrokratov a hlavne časť z nich titulujúcich sa honorom politici príliš nemusím. Toto mám spoločné s takmer všetkými snáď len na jednu výnimku. Niektorí z vás nemusia modrých, niektorí oranžových, niektorí červených, iní bordových, či zelených. Ja [...]

vojna na Ukrajine, Charkov

Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v kaviarňach

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany Wladyslaw Kosiniak-Kamysz.

SR ÚV MZ Fico Dolinková rokovanie kontrola TK BAX

Kontrolóri o stave zdravotníctva: Štát na jeho riadenie rezignoval, dôsledky pre pacientov sú alarmujúce

25.04.2024 06:05

Nemáme prehľad o financiách, nemodernizujeme a najakútnejším problémom je chýbajúci lekársky a ošetrovateľský personál.

vojna na Ukrajine, Bachmut

ONLINE: Pistorius: Rusi už vyrábajú viac zbraní, než potrebujú proti Ukrajine

25.04.2024 06:00

Veľká časť toho, čo sa vyrobí v ruských vojenských závodoch, nemieri na front na Ukrajine, ale končí v skladoch, tvrdí nemecký minister obrany Boris Pistorius.

Špióni

Kradnuté technológie, sabotáže aj plánované útoky. Európu zaplavujú čínski a ruskí špióni

25.04.2024 06:00

Špiónov, ktorí pracovali pre Čínu, zadržali v Británii aj v Nemecku. Ruských, ktorí pripravovali aj útoky, odhalila nemecká polícia.

krija

For all we ought to have thought... Za všetko na čo myslieť sme mali... and have not thought, a nemysleli, all we ought to have said... všetko, čo sme mali povedať... and have not said, a nepovedali, all we ought to have done... všetko, čo sme mali urobiť... and have not done... a neurobili...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 215
Celková čítanosť: 1065858x
Priemerná čítanosť článkov: 4957x

Autor blogu

Odkazy