Založ si blog

Archív: jún, 2010

Radičová, Radičová, si Ty mi ale systémová.

111 000 výsledkov (obrázkov) pre hľadaný výraz „Tent city + homeless“ – „Stanové mesto + bez domova“ Zoznam stanových miest v severnej Amerike Toto je Radičovej cesta!

Pokračovanie článku

Kríza? Ideme do druhého kola. Kedy nám to oznámia naši ekonómovia?

Že smerujeme do druhého kola krízy naznačuje jeden z vedúcich ekonomických indexov s názvom ECRI. „Čo je ECRI Weekly Leading Index (WLI)? Tento index vytvorený inštitútom Economic Cycle Research Institute má za úlohu identifikovať zmeny v ekonomických cykloch. Index je odvodzovaný od vývoja peňažnej zásoby, cien akcií, indexu priemyselných cien, vývoja dopytu po […]

Pokračovanie článku

Rozpredali Slovensko, urobia to znova!

Už som toho na tému privatizácia povedal a napísal mnoho. Tak otvorím môj šlabikár a nechám hovoriť za mňa iných. Názor si môže ako vždy urobiť každý sám, keď sa oň s nami v diskusii podelí, budem iba rád.

Pokračovanie článku

Prezident Kennedy nás varoval pred zRadičovcami už v roku 1961!

Asi nebudete schopní si to prečítať celé, ale mali by ste. Nechápajúci, ktorí nevedia čítať medzi riadkami to budú mať obzvlášť ťažké.

Pokračovanie článku

Šebej (OKS) Ty si stelesnenie morálky na Bohom zabudnutom Slovensku.

Pred časom som sa zaprisahal, že nebudem mať v práci naladené rádio Expres. Tie ich táraniny sa fakt nedajú počúvať a úprimne povedané ma hlúposť pravicovo orientovaných zamestnancov tohto rádia doslova vytáča. Musím brať ohľad aj na mojich kolegov, ktorí tvrdia, však ale dobre hrajú. Dnes ma tiež vytočili do modra, no bol som rád, že som mal možnosť si vypočuť […]

Pokračovanie článku

Petrusha a (pozor nie versus) krija: Kto za to môže

Hľa, tam vidím môjho otca Hľa, tam vidím moju matku, moje sestry A tam mojich bratov Hľa, tam vidím zástup môjho ľudu K samotnému počiatku Hľa, oni ma volajú Vyzývajú ma, aby som prijal miesto V sálach Valhally Kde udatní môžu žiť Naveky Hľa, vidím hrdosť Vidím silu Hľa, vidím národ Ktorý sa s nikým A s ničím neserie A hľa chcú ho súdiť Ako Majstra […]

Pokračovanie článku

Nemám rád komunistov, ale toto je z 8. januára 1933.

Ide o článok, ktorý bol uverejnený v Rudom práve v spomínaný deň. Nechcem nijakým spôsobom hneď v úvode ovplyvňovať váš názor, ale prečítate si a tých paralel s dnešnou dobou, ktoré tam dúfam nájdete, tak tých tam je neúrekom. Btw Urobia to znova 😛

Pokračovanie článku

Slováci, Pane Bože koho ste to prekrúžkovali? OKS?

Medzi budúcich poslancov sa vďaka krúžkom voličov zaradili všetci štyria predstavitelia OKS, ktorí sa o hlasy občanov uchádzali na kandidátke Mostu-Híd (Maďari to čítajú ako Mošt Híd čo v preklade znamená – Teraz Most – výstižné vzhľadom na výsledky volieb, čo myslíte?) Najvyššie z OKS skončil Peter Zajac (z 13. na 6. mieste), nasledujú František Šebej (z 33. […]

Pokračovanie článku

Investujte do pôdy, oplotenia a zbraní, prichádza Ragyicsné!

A to myslím fakt vážne. Toto sú najlepšie tri investície pre nadchádzajúce volebné obdobie. Nie preto, že táto kríza ešte neskončila, ale preto, že kým sme tu mali v ostatnom volebnom období vládu zlodejov, tak teraz pravdepodobne prichádza obdobie neschopných a zlodejov. Nikdy ma tak netrápila krátka pamäť Slovákov ako dnes v noci. Bolo viac ako 5 hodín ráno, čas keď […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

krija

For all we ought to have thought... Za všetko na čo myslieť sme mali... and have not thought, a nemysleli, all we ought to have said... všetko, čo sme mali povedať... and have not said, a nepovedali, all we ought to have done... všetko, čo sme mali urobiť... and have not done... a neurobili...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 215
Celková čítanosť: 1061617x
Priemerná čítanosť článkov: 4938x

Autor blogu

Odkazy