Založ si blog

O Hviezdach

Pár slov Hviezde mojej venovať chcel by som

Po tom, čo túto pieseň prvýkrát dnes počul som

Je to už dávno, bezmála 30 liet

Čo môj prvý anjel, Hviezda moja musela odletieť

Pán náš k sebe si ju povolal

Po tom, čo vodič autobusu si moju Hviezdu na prechode pod kolesá vzal

Do detských jaslí namierené mali s mojim bratom mladším

Hviezda s bicyklom a s pokladom najdrahším

Po náraze Hviezda padá

Na hlavu nešťastne dopadá

Brata môjho zo sedačky vrhá

Hlavou v kope snehu pristáva

V ten deň teda veľké šťastie mal

Vlastne aj ja, Pán náš mi tu aspoň brata zanechal

Vodič z toho bez trestu vychádza

A môj otec aj dnes sa cez to ťažko prenáša

Z rozprávania otca, starkej to takto som počúval

Už viem prečo otec môj potom svoj žiaľ v alkohole utápal

On mi dávno už vedieť dal

Že v čase mojich troch liet som Hviezdu svoju naspäť chcel

Na cintoríne v tej chvíli sme boli

Spod snehu a tej hliny vyslobodiť ju nedalo mi

Vrátiť ju tam kam právom patrí

Na oblohu nočnú, tam nech žiari

O pár hodín meno jej v kalendári sa zobrazí

A mňa ešte aj dnes zamrazí

Do dnešného dňa som nechápal

Prečo pred stánkom Božím mi moju prvú Hviezdu vzal

Nepamätám si to, tri letá som mal

Ale viem isto, že som ju miloval

Ako len syn môže svoju matku milovať

A v tejto chvíli slzy z tvárí utierať

Politici napomáhajú nelegálnej imigrácii, porušujú zvláštnu smernicu EU!

19.06.2015

32002L0090 Úradný vestník L 328 , 05/12/2002 S. 0017 – 0018 Smernica Rady z 28. novembra 2002, ktorá definuje napomáhanie neoprávneného vstupu, tranzitu a bydlisku (2002/90/ES)

2. pilier a problém demografie

23.05.2015

Hovorím Vám, slovenskí analytici, politici a niektoré médiá mi nahnali strach po tom ako prišla Sociálna poisťovňa s novým letákom o 2. pilieri. Začínam sa báť môjho dôchodkového veku viac ako príchodu mimozemšťanov :D. Niet divu. Ako na Slovensku, tak aj vo svete sa zastaví technologický pokrok a na môj dôchodok nebude mať kto drieť. O 30 rokov nás bude menej a bude [...]

Nikdy som si nemyslel, že napíšem tento článok

15.06.2013

Viete či neviete, veríte, alebo nie, ale poznáme sa už niekoľko piatkov, tak ste si zrejme všimli, že ja byrokratov a hlavne časť z nich titulujúcich sa honorom politici príliš nemusím. Toto mám spoločné s takmer všetkými snáď len na jednu výnimku. Niektorí z vás nemusia modrých, niektorí oranžových, niektorí červených, iní bordových, či zelených. Ja [...]

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

šimkovičová

Šimkovičová kritizuje slovenské umenie na Bienále v Benátkach: Nerobte hanbu kultúre už aj v zahraničí

19.04.2024 19:30

Ide o reakciu na prítomnosť bývalej ministerky kultúry Silvie Hroncovej na Bienále v Benátkach. Súčasťou vernisáže bol aj protest zástupcov kultúrnej obce.

Andrej Babiš, Monika Babišová

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

19.04.2024 18:06

Ubezpečili, že ich rodinné väzby zostanú aj kvôli deťom pevné.

kravy

Kmeň vtáčej chrípky H5N1 detegovali aj v kravskom mlieku, upozornila WHO

19.04.2024 17:46

Nateraz nie je známe, ako dlho môže vírus v mlieku prežiť.

krija

For all we ought to have thought... Za všetko na čo myslieť sme mali... and have not thought, a nemysleli, all we ought to have said... všetko, čo sme mali povedať... and have not said, a nepovedali, all we ought to have done... všetko, čo sme mali urobiť... and have not done... a neurobili...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 215
Celková čítanosť: 1064877x
Priemerná čítanosť článkov: 4953x

Autor blogu

Odkazy